Daha fazla müşteri çekmek için ufkunuzu geliştirin

Çok görsel merkezli bir dünyada yaşıyoruz ve eskort sektörü de bu konuda farklı değil. Daha önce güncel ve çeşitli bir galerinin önemini tartışmıştık . Ancak, imajınıza odaklanmak mesajlaşmanızı da ihmal etmenize neden olmamalıdır.

 

Metniniz, arama motoru optimizasyonu söz konusu olduğunda son derece önemlidir, ayrıca müşterileriniz için de önemlidir. Ana sayfa metniniz, açıklamalarınız, başlıklarınız ve/veya blogunuz her zaman bu iki kitleyi akılda tutarak yazılmalıdır. Metninizi güncellemek de önemlidir. Daha fazla uzatmadan, metninizi iyileştirmek ve trafiğinizi artırmak için 3 harika ipucumuzu burada bulabilirsiniz.

 

1. Müşterileriniz için yazın

Öncelikle, sitenizdeki metinler müşterilerinize yöneliktir. Akılda kalıcı ama aynı zamanda bilgilendirici olmalıdır. İstediğiniz kitle için yazın ve onları neyin cezbedeceğini bilin. Herkesi memnun etmeye çalışmayın, aksi takdirde başkalarını uzaklaştırabilirsiniz. Spesifik olun ve en iyi özelliklerinizi yazın. Ve en önemlisi, metninizi bir yazım denetimi programından geçirmeyi unutmayın! Ayrıntılara gösterilen bu ekstra dikkat çok işe yarayabilir.

 

2. Google Sevgisini Kazanın

Metniniz ayrıca Google ve diğer arama motorlarına yönelik olmalıdır ve Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) burada devreye girer. Biraz araştırma yapın. Kendinizi olası bir müşterinin yerine koyun ve bölgenizde bir eskort bulmak için hangi anahtar kelimeleri kullanacağını düşünün. “Amsterdam Escort”, “Montmartre Escort” veya belirli bir tip arıyorsa “Amsterdam BBW Escort”, “NYC ebony escort” vb. olabilir. Sizi en iyi tanımlayan anahtar kelimeleri düşünün ve bunları tutarlı bir metin halinde sitenize eklemeye çalışın. Ayrıca en önemli anahtar kelimeyi ana sayfa başlığı olarak kullanın. Tekrar ediyorum, hepsini oraya koymayın! Herkesi memnun edemezsiniz ve anahtar ifadelerinizde aşırıya kaçarsanız Google sizi spam olarak algılayabilir.

3. Sürekli Güncelleyin

Son olarak, galerinizi güncellediğiniz şekilde metninizi de her zaman güncellemeyi unutmayın. Müşterileriniz cilalı profilinizi takdir edecek ve gerçekte kim olduğunuza dair daha ayrıntılı bir görüntü elde edecekler. Bu, onların güvenini kazanmanıza yardımcı olacaktır. Bunu bir blog yazarak da yapabilirsiniz. Her zaman yeni içerik bulundurmak yalnızca SEO’nuza yardımcı olmayacak, aynı zamanda müşterilerinize kişiliğiniz hakkında daha rafine bir izlenim verecektir – 21. yüzyılın Mata Hari’si.

 

Bitirdiğinizde metninizi her zaman gözden geçirmeyi ve ifadelerin mantıklı ve yazımın doğru olup olmadığını kontrol etmeyi unutmayın. Her 1-2 haftada bir geri dönüp metni genel olarak nasıl iyileştirebileceğinize bakmayı unutmayın.

Yorum yapın